بردسکن - امام جمعه بردسکن در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک پیروزی جبهه مقاومت در حلب گفت: آزاد سازی حلب در سایه وحدت و ایستادگی جبهه مقاومت در مقابل کفر و استکبار بود.

در سایه استقامت  می توان به آرمان و اهداف متعالی رسید

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام علی اصغر امینی  با تاکید بر اینکه اگر مردم بدانند مقاومت و ایستادگی نتیجه بخش است بیشتر به آینده امیدوار می شوند افزود : در سایه استقامت  می توان به آرمان و اهداف متعالی رسید و دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم و پلید ناکام گذاشت.

وی با بیان اینکه سوریه و عراق خاکریز اول ما است افزودآزاد سازی حلب در سایه پایداری و ایستادگی جبهه مقاومت در مقابل کفر و استکبار بود و امید است به زودی خبر آزادی موصل نیز شنیده شود.

وی اد امه داد:  همه کشورهای اسلامی باید به این مهم توجه کنند که با وحدت و ایستادگی می توان در مقابل دشمنان به پیروزی دست پیدا کرد و نباید هیچگاه در برابر دشمنان کوتاه بیایند.

حجت الاسلام امینی با بیان اینکه نباید برخی از افراد و گروهها انتقاد کردن را به معنای اختلاف تلقی کنند یادآورشد : انتقاد باعث رشد و توسعه جامعه می شود و  باید مسئولان نیز انتقاد پذیر باشند.

 وی با اشاره  به بیست و هفتم آذرماه سالروز شهادت اسوه علم و تقوی، مجاهد نستوه، شهید آیت الله دکتر مفتح ا اظهار داشت : به پاسخ خدمات متقابل این عالم وارسته در دو سنگر دانشگاه و حوزه، این روز در تقویم جمهوری اسلامی ایران، به عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه نام گرفته و به واقع؛ یکی از برکات و پیامدهای انقلاب فرهنگی را می توان وحدت حوزه و دانشگاه دانست.

امام جمعه بردسکن عنوان کرد: خون شهدا در طول تاریخ انقلاب وحدت آفرین بوده است و ملت ایران با وحدت و همدلی که دارد حول محور ولایت حرکت می کند و  نخواهند گذاشت دشمنان به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

وی افزود: امروز  حوزه و دانشگاه به عنوان دو مرکز دینی و علمی در حوزه تعلیم کنار یکدیگر قرار دارند و از ظرفیت و پتانسیل های خود در راستای پشبرد اهداف عالیه نظام گام برمی دارند. وی  ضمن گرامی داشت روز راهداری و حمل و نقل گفت: راهداران با تلاش شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر خود همواره در جاده‌ها تلاش و جدیتشان بر این است تا گشایشی در حرکت مردم ایجاد کنند و فرشتگان نجات انسان ها هستند که اقدام دلسوزانه و تلاش خستگی‌ناپذیر آنها شایسته تقدیر است.

وی  اضافه کرد: راهداران خادمان بی ادعا می باشند که در سرمای طاقت فرسا با کمال خلوص و در پی خدمت صادقانه به هموطنان خویش و حفظ و حراست از سرمایه های ملی کشور هستند.

امام جمعه بردسکن با تبریک روز ولادت خاتم النبیاء حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق(ع) به نامگذاری این روز به نام روز اخلاق و مهرورزی اشاره کرد و گفت: برخی ها در جامعه خوش اخلاق و در خانواده بد اخلاق و خشمگین هستند، خانواده یک واحد کوچک اجتماعی بوده و اگر خانواده ها با هم مهربان باشند، جامعه نیز به سمت و سوی مهربانی سوق پیدا می کند.

وی اظهار داشت: متاسفانه امروز شاهد  برخی از بد اخلاقی ها در جامعه هستیم که این مهم بیانگر این است که از خلق نبوی فاصله گرفته ایم و برماست که این مهم را در زندگانی خود نهادینه کنیم. امام جمعه بردسکن افزود: ما نباید خانواده  را تبدیل به اعمال  قدرت کنیم بلکه باید کاری کنیم که عواطف اسلامی در آن بروز کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.